HTML

münsteri miegymás

Észak-Nyugat Németországban, a Holland határtól nem messze, Münsterben próbálkozom a mester szakkal. Írok, hogy idővel visszanézhessem, milyen volt. És Ti is képet kaphattok. Az egész a teljesség igénye nélkül természetesen. Isti / Blasi

csak úgy képek

minden, amit nem csoportosítok, idővel ide kerül:
Germany minden

Facebook

Klikk, ha tetszik:

Friss topikok

  • zsigmond.judit1974: emelje csak, hajrá! (2011.02.19. 11:26) átvezető
  • : De. :) (2010.10.03. 23:12) bürökrácia
  • blasee: ..:) ja, ez hiányzik belőlem, a vesenyszellem. De amúgy igazad van, csak talán már nem sorstársakn... (2010.05.19. 20:33) sulis dolgok..
  • blasee: Előfordul:) (2010.05.06. 00:00) bici és a velejárók
  • blasee: köszi, üdv oda is! (2010.04.22. 18:45) taking the kitchen

zárszó2

2011.03.03. 21:28 blasee

Dear Mr. Blog,

Tökéletesen más érzéseim vannak a második félévvel kapcsolatban, mint az elsővel voltak.

Vicces visszanézni, hogy az elején idegeskedtem, hogy mennyi intézni való volt mikor visszatértem a második körre, mert utólagosan úgy érzem, hogy sokkal lazább volt mint az első kör elején. Ismertem már a várost, a helyeket; szállást, bicit, telcsit, stb már nem kellett intézni. Ezek azért nagy dolgok, kurva sok stressz és idő mentek rá anno. A beilleszkedési fázis kihagyásával lendületből kényelmesebb volt.

Erre jött rá, hogy a sok diák jogos rinyálására változtattak a tanterven és 3 track helyett csak 2-t plusz egy választhatót kellett csinálni. Erről írtam már vajon? Így az Information Management-et és a Business Processes-t vittem tovább. Németből se vettem fel annyit. 

Be kell valljam, hogy az első félév után annyira besokaltam, hogy kb a legminimálisabbra törekedtem a másodikban, ami talán végül átesett a ló túloldalára egy kicsit. Egyik választhatót így elhalasztottam, hogy majd következő félévben csinálom meg. Viszont végre kiélhettem a régóta motoszkáló 'partyzok az erasmusokkal' vágyam. Le van tudva végre.

plusz: németekkel is elég jól összehaverkodtam már szerencsére, csoportmunkákon és a síelésen keresztül!

vizsgaidőszakról:

asszem így, hogy a másodikon vagyok túl kint, elmondhatom, hogy akármennyit készülök egy vizsgára, képesek elvenni a kedvem a végül feltett kérdésekkel.

az utolsó vizsga után még mostanáig nemtom kb felszabadultnak érezni magam, mert úgy mentem be rá, hogy ennél többet már nem lehet rá készülni, s aztán a kérdések meg annyira kacifántosan voltak megfogalmazva, hogy csak remélni tudom, hogy arra gondolt a tanár úr, amit oda írtam...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blasi.blog.hu/api/trackback/id/tr352708387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása