HTML

münsteri miegymás

Észak-Nyugat Németországban, a Holland határtól nem messze, Münsterben próbálkozom a mester szakkal. Írok, hogy idővel visszanézhessem, milyen volt. És Ti is képet kaphattok. Az egész a teljesség igénye nélkül természetesen. Isti / Blasi

csak úgy képek

minden, amit nem csoportosítok, idővel ide kerül:
Germany minden

Facebook

Klikk, ha tetszik:

Friss topikok

  • zsigmond.judit1974: emelje csak, hajrá! (2011.02.19. 11:26) átvezető
  • : De. :) (2010.10.03. 23:12) bürökrácia
  • blasee: ..:) ja, ez hiányzik belőlem, a vesenyszellem. De amúgy igazad van, csak talán már nem sorstársakn... (2010.05.19. 20:33) sulis dolgok..
  • blasee: Előfordul:) (2010.05.06. 00:00) bici és a velejárók
  • blasee: köszi, üdv oda is! (2010.04.22. 18:45) taking the kitchen

átvezető

2011.02.18. 18:56 blasee

Két ok váltja ki, hogy megint írok.

1. még egy órát el kell töltenem a könyvtárban, és tanulni ma már nem bírok
2. a statisztika szerint még mindig vannak látogatók!

Szal ha jól számolom, kicsit több mint két és fél hónapja nem írtam ide.

Miért? Mert megtaláltam máshol az önkifejezés lehetőségét.

Persze nem, sosem azért írtam ezt a blogot. Inkább csak azért mert mindig is ki akartam próbálni, de értelmét nem láttam nem volt témám, míg ki nem költöztem. Szal kipróbáltam, nem rossz, még olvasók is vannak, de vmiért a motiváltságomat vesztettem.

Szerintem legfőképpen mert:
-elég aktív kapcsolatban vagyok kb mindenkivel via skype/e-mail/facebook, szal bőven kimesélem magam
-még annyit se unatkozom, mint még az elején:P

De mivel az alapcél, hogy évek elteltével visszaolvashassam, hogy milyen volt itt, mégsem adom fel. Tartom a szuper rendszertelenséget, sőt még lehet az inkonzisztencia szintjét is emelni fogom, ki tudja.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blasi.blog.hu/api/trackback/id/tr742671142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása