HTML

münsteri miegymás

Észak-Nyugat Németországban, a Holland határtól nem messze, Münsterben próbálkozom a mester szakkal. Írok, hogy idővel visszanézhessem, milyen volt. És Ti is képet kaphattok. Az egész a teljesség igénye nélkül természetesen. Isti / Blasi

csak úgy képek

minden, amit nem csoportosítok, idővel ide kerül:
Germany minden

Facebook

Klikk, ha tetszik:

Friss topikok

  • zsigmond.judit1974: emelje csak, hajrá! (2011.02.19. 11:26) átvezető
  • : De. :) (2010.10.03. 23:12) bürökrácia
  • blasee: ..:) ja, ez hiányzik belőlem, a vesenyszellem. De amúgy igazad van, csak talán már nem sorstársakn... (2010.05.19. 20:33) sulis dolgok..
  • blasee: Előfordul:) (2010.05.06. 00:00) bici és a velejárók
  • blasee: köszi, üdv oda is! (2010.04.22. 18:45) taking the kitchen

ez hiányzik

2010.10.31. 00:19 blasee

na, a helyzet az, hogy rég írtam, sokminden történt, de nem igazán találtam olyat amit érdemes leírni hosszabban mint egy fb fal bejegyzés. (na nem mintha oda sokat írnék:):))

Ám.
Egy (számnév) érdekes dolog történt velem ezen a héten. Úgy kezdődött, hogy az erasmusosok honlapján felgfigyeltünk, hogy csüt este PUBCRAWL van, a Dómnál találkozó. Tehát magyarosan kocsmatúra, éshát mentünk.

Szal tömeg a téren, egypár ismerős arc nyelvórákról, meg 3 'tutor' instrukciói: 8 csoportba rendeződjünk be, kap minden team egy almát, egy tojást, meg egy papírt feladatokkal. Hm, Adrinaval és Difivel néztünk, hogy mi legyen, aztán ráorientáltam őket egy csajokkal kitömött csoportra, hogy csatlakozzunk rájuk. Középen ált egy lány értetlenül, kezében a kapott tárgyakkal, hogy akkor most mi legyen.

Na ekkor történt az érdekes dolog. Előbújt belőlem az instruktor-isti, hogy úgymondjam. Kezembe ragadtam a feladatlapot és felszólaltam, h
"A nevem Isti és én leszek ma a csoportvezető".
Ahh, dejó volt. Na de nem is úgy lett vége, h lehurrogtak és mentek a saját dolgukra, hanem igen, megcsináltuk a 'túrát', s még csopi(TM)-felest (naná, hogy Jägermaistert) is intéztem. (Bár tegyük hozzá, a tojással meg az almával nemtom mi lett.)

Aztán hazafele sétálva 2 környékén azon merengtem, hogy igen, ez hiányzik. Egoista dolog ez, vágesz. De nemtom, nekem ez adja a legtöbbet, ha rám figyelnek, akár hülyeséget(pl kocsmatúra), akár kevésbé hülyeséget(tanítás) mondok....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blasi.blog.hu/api/trackback/id/tr662410808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása