HTML

münsteri miegymás

Észak-Nyugat Németországban, a Holland határtól nem messze, Münsterben próbálkozom a mester szakkal. Írok, hogy idővel visszanézhessem, milyen volt. És Ti is képet kaphattok. Az egész a teljesség igénye nélkül természetesen. Isti / Blasi

csak úgy képek

minden, amit nem csoportosítok, idővel ide kerül:
Germany minden

Facebook

Klikk, ha tetszik:

Friss topikok

  • zsigmond.judit1974: emelje csak, hajrá! (2011.02.19. 11:26) átvezető
  • : De. :) (2010.10.03. 23:12) bürökrácia
  • blasee: ..:) ja, ez hiányzik belőlem, a vesenyszellem. De amúgy igazad van, csak talán már nem sorstársakn... (2010.05.19. 20:33) sulis dolgok..
  • blasee: Előfordul:) (2010.05.06. 00:00) bici és a velejárók
  • blasee: köszi, üdv oda is! (2010.04.22. 18:45) taking the kitchen

bici és a velejárók

2010.04.30. 23:33 blasee


Resized JPEG graphic
Szal szert tettem a bicire. 50€!! (nagyon jó ár!)

Örömtől bódult állapotban lendületből vettem hozzá:
Rakteret 8  és  Biztonsági berendezést 10
Resized JPEG graphicResized JPEG graphic

 

 



Resized JPEG graphicA baloldalt illusztrált széles mosollyal haza tekertem vele.

Ám másnap reggelre érthetetlen módon kiszakadt első kerékkel találtam rá a parkolóban....!
Új külső + belső: első boltban nem volt ilyen gumi
                       óra skip
                       második boltban már volt
                             30(ez már nem olcsó)

Mindez után mentem be a városba a telefon ügyet intézni, amiről már írtam, hogy milyen sikerrel járt. Útközben beugrottam a könyves boltba, hogy megvegyem a német órához a könyvet: 25€


Eddig is tudtam, de megint kiderült: Nem olcsó a mulatság.

Tegnap, mikor tekertem vissza ezerrel németről modellezésre, már pont megint úgy mosolyogtam mint a képen. Az sem nem szegte kedvem, hogy elkezdett esni az eső.
Ám az egyik nagyobb pedállökésnél a lánc leesett helyéről és estem egy k*rva nagyot. Elmondtam az embereknek, hogy még élek; lánc vissza; kéz, kabát, gatya dzsuvás lett. (kép nincs) Na ekkor már tököm tele volt, hogy még az eső is esik szakad!

Egy a lényeg: megvan a bicim!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blasi.blog.hu/api/trackback/id/tr321965601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.05.05. 14:29:51

Szépen rádjárt a rúd (illetve biciklilánc). Meg a cangára is. ;)
süti beállítások módosítása