Az O2 (helyi, elvileg-jó szolgáltató) honlapján micsoda ajánlatok: neten rendeléssel szuper kedvezmények, folyamat egyszerűbb is, mindenkinek jó, tehát nekem is!
Aztán 3 nap 3 e-mail:
1. Igazán köszönjük rendelését!
2. A rendelés nem teljesíthető. Az okra joga van tippelni, de választ nem kap.
Aláíró: kockázat kp. (??)
3. A küldeményt kiküldtük, a linken megtekintheti, hogy éppen hol tart. (????)
Mire nyitom a linket már kopogtat is a futárbácsi.
Nagy doboz, csak megjött a teló, jeeee:
Átvételnél: hoppá, a doboz pehelykönnyű, ennyire future készüléket rendeltem volna?
De nem, mégsem jött meg a teló:
Egy levél a SIM kártyával, viszont a nagy, átkötött dobozban igen. Húha, ha ilyen értékes, akkor miért nem tömték ki védőanyagokkal?? :)
Najó, midőn került rá időm, becaplattam az O2-be, hogy mi a mák van!?
Eladó srácank gőze sincs mi történhetett, majd elkérte a SIM kártyás levelet és gyorsan a szemetesbe hajította, hogy az nem jó. Aztán betöltötte az adataimat a gépbe, s pikk-pakk kapom a telcsit és az új SIM-et. Már vette is elő közben és bontotta a dobozt.
De hopp: a gép kidobta a következőt: ENNEK AZ EMBERNEK NE ADJ SEMMIT! (Németül volt, én nem értettem, de azt mondta, hogy ez a lényeg..) És ok megint nincs: 'a rendszer ezt mondja, ez van, sajnálom'. De jófej volt, mert azt mondta, hogy szerinte még megpróbálhatom másik szolgáltatónál...
Én nem így értettem, mikor azt mondtam, hogy elérhetetlen vagyok:)
...kit öltem meg?
(Egyébként valószínüleg azért nem adják ki, mert nincs rendszeres jövedelmem, de ne nekem kelljen már tippelgetni)