HTML

münsteri miegymás

Észak-Nyugat Németországban, a Holland határtól nem messze, Münsterben próbálkozom a mester szakkal. Írok, hogy idővel visszanézhessem, milyen volt. És Ti is képet kaphattok. Az egész a teljesség igénye nélkül természetesen. Isti / Blasi

csak úgy képek

minden, amit nem csoportosítok, idővel ide kerül:
Germany minden

Facebook

Klikk, ha tetszik:

Friss topikok

  • zsigmond.judit1974: emelje csak, hajrá! (2011.02.19. 11:26) átvezető
  • : De. :) (2010.10.03. 23:12) bürökrácia
  • blasee: ..:) ja, ez hiányzik belőlem, a vesenyszellem. De amúgy igazad van, csak talán már nem sorstársakn... (2010.05.19. 20:33) sulis dolgok..
  • blasee: Előfordul:) (2010.05.06. 00:00) bici és a velejárók
  • blasee: köszi, üdv oda is! (2010.04.22. 18:45) taking the kitchen

Handy

2010.04.28. 23:45 blasee

Az O2 (helyi, elvileg-jó szolgáltató) honlapján micsoda ajánlatok: neten rendeléssel szuper kedvezmények, folyamat egyszerűbb is, mindenkinek jó, tehát nekem is!

Aztán 3 nap 3 e-mail:
1. Igazán köszönjük rendelését!
2. A rendelés nem teljesíthető. Az okra joga van tippelni, de választ nem kap.
   Aláíró: kockázat kp. (??)
3. A küldeményt kiküldtük, a linken megtekintheti, hogy éppen hol tart. (????)

Mire nyitom a linket már kopogtat is a futárbácsi.
Nagy doboz, csak megjött a teló, jeeee:
Resized JPEG graphic

 

Átvételnél: hoppá, a doboz pehelykönnyű, ennyire future készüléket rendeltem volna?

 

 

De nem, mégsem jött meg a teló:
Resized JPEG graphic

 

Egy levél a SIM kártyával, viszont a nagy, átkötött dobozban igen. Húha, ha ilyen értékes, akkor miért nem tömték ki védőanyagokkal?? :)

 

  

Najó, midőn került rá időm, becaplattam az O2-be, hogy mi a mák van!?

Eladó srácank gőze sincs mi történhetett, majd elkérte a SIM kártyás levelet és gyorsan a szemetesbe hajította, hogy az nem jó. Aztán betöltötte az adataimat a gépbe, s pikk-pakk kapom a telcsit és az új SIM-et. Már vette is elő közben és bontotta a dobozt.

De hopp: a gép kidobta a következőt: ENNEK AZ EMBERNEK NE ADJ SEMMIT! (Németül volt, én nem értettem, de azt mondta, hogy ez a lényeg..) És ok megint nincs: 'a rendszer ezt mondja, ez van, sajnálom'. De jófej volt, mert azt mondta, hogy szerinte még megpróbálhatom másik szolgáltatónál... 

Én nem így értettem, mikor azt mondtam, hogy elérhetetlen vagyok:)

...kit öltem meg?

(Egyébként valószínüleg azért nem adják ki, mert nincs rendszeres jövedelmem, de ne nekem kelljen már tippelgetni)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blasi.blog.hu/api/trackback/id/tr81960816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása